wtorek, 10 czerwca 2014

Berlin LOVE














































7 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia i relacja :) miło sie ogląda i chce sie tam waszym tropem pojechac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza koniecznie do Berlina spodoba się wam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki czad! Z tych fotek wygląda do mnie jakaś kosmiczna familia. Całe życie mieszkałam rzut beretem od Berlina a teraz kiedy wyniosłam się na południe, to co rusz ktoś mi pokazuje TAKI Berlin, że buty spadają! Chyba znalazłam już miejsce na swoje weekendowe pięć minut z małżonkiem. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia przepiękne....a Wy.... Bosko:DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekopalam sie wlasnie przez wszystkie Wasze posty I te rewelacyjne i klimatyczne zdjecia, czekam na wiecej! Hey ho let's go;)

    OdpowiedzUsuń

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu